webinar

[vc_row full_width=”stretch_row” parallax=”content-moving” parallax_image=”2986″ overflow=”default” css=”.vc_custom_1570439570059{margin-top: -150px !important;padding-top: 100px !important;padding-bottom: 100px !important;background-color: #5e5e5e !important;}”][vc_column width=”1/6″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/6″ overflow=”default” css=”.vc_custom_1570439591860{padding-top: 100px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1570435996502{margin-bottom: 0px !important;}”]

Online foredrag tirsdag d. 29. oktober kl 10.00-10.30

Få adgang til din egen genialitet!

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”4/6″][vc_column_text]

DU ER GENIAL!

JA – det er du faktisk!
DU indeholder idéer, der kan løse udfordringer, skabe nye produkter og gentænke hele jeres tilgang.

Men

Din hjerne (og min) er omtrent lige så doven som en efterladt fadøl i busken ved Crazy Daisy.

Og det betyder at din hjerne altid vil prøve at “sælge” dig den første og bedste halvfesne idé, så den igen kan hoppe tilbage i på den mentale sofa med Netflix og Tiger-roulader.

Hvis du vil have fat i de idéer, der kan få mundvandet til at galoppere,
bliver du derfor nød til at gøre noget andet.

Dét viser jeg dig tirsdag d. 29 oktober kl 10.00 – 10.30

Her holder jeg nemlig et kort, men skarpt online foredrag, om hvordan DU kan blive endnu mere kreativ.

Alle der er med på mit nyhedsbrev, vil få tilsendt et link til foredraget på selve dagen.

Tilmeld dig her

[mc4wp_form id=”2363″][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” overflow=”default” css=”.vc_custom_1570439488814{background-color: #dbecfc !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”4/6″][vc_column_text]

Dan Ravn

Underviseren er idémanden Dan Ravn.

Dan Ravn har arbejdet som idémager og Art director i reklamebranchen siden 1998.

Dan har blandt andet arbejdet med idéudvikling for kunder som:

Novo Nordisk, Coloplast, Novozymes, Volvo, Viasat, Carlsberg,
Grimbergen, Jacobsen, Dong, Statoil, Nivea, Arla, Nybolig, and NCC.

Udover kreativitet er hans store passion menneskelig adfærd og hvordan vi kan påvirke den.

Dan formår at formidle på en jordnær og forståeligt måde, så alle kan følge med.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]