logo

Sådan skaber I word of mouth

TILLYKKE!
Du kom. Det kan kun betyde, at du rent faktisk gerne vil rykke dig.

Hvis vi vil give vores kunder en WAUW-oplevelse, bliver vi nødt til at starte med at være ærlige over for os selv. Det er altså ikke WAUW at være sød, imødekommende og løse kundens behov, for det gør jeres konkurrenter også. Du ved det godt: WAUW er når du spontant tager din telefon frem, og bare ikke kan lade være med at dele denne oplevelse med andre.
word_of_mouth_arbejdsark

Jeg har udarbejdet et værktøj, WAUW-faktor, der giver jer et overblik når I skal give jeres kunder en WAUW. Det kan blive dit. Ikke nok med værktøjet WAUW-Faktor, får du også inspiration, værktøjer og andre brugbare fif, der bringer dig forrest i bussen – direkte i din indbakke.

Få værktøjet lige her:

Vil du vide mere om idéudvikling hos Naked Goat, og om at skabe en idékultur, eller er du bare nysgerrig, så lad os drikke en uforpligtende kop kaffe

//Dan Ravn
Naked Goat

tlf 5050 7063
email ide@nakedgoat.dk

Eksempler fra den virkelige verden!

Her to eksempler hvor jeg bliver glad helt ind i knoglerne, fordi de har formået at overraske kunden. Jeg synes, det er WAUW – både fordi de skiller sig ud, men også fordi kunden rent faktisk uopfordret har delt deres fantastiske historie.

Viabiler
I sidste uge stødte jeg på et opslag på LinkedIn, hvor en kunde fremhævede Viabiler Århus N for deres WAUW-oplevelse. Da han var kommet for at hente sin bil, var der et sort klæde over bilen, og et skilt, hvor der stod tillykke sammen med hans navn.

Det har fået over 200 likes, og i kommentarsporet bakker andre op om den fantastiske service, man får hos Viabiler. Hvor tror du, jeg køber bil næste gang?
Se opslaget her: https://www.linkedin.com/hp/update/6251703955563380736

Emiraterne
Emiraterne har simpelthen tænkt på hver detalje. Når børnefamilier flyver med Emiraterne, kommer stewardesserne med en taske med legetøj og hyggeting. Derudover er de udstyret med et polaroid kamera, så de kan tage et billede af børnefamilien, og give dem deres første minde med det samme. Sidst men ikke mindst har de taget højde for, når man flyver langt og gerne vil sove på noget af turen. De har udstyret sædet med to klistermærker. Et hvor der står at man gerne vil vækkes når der er mad, og et hvor der står man gerne vil sove videre.
Se opslaget her: https://www.linkedin.com/hp/update/6231178561617829888

Hvordan kan Naked Goat hjælpe jer med at skabe WAUW?

Helt konkret hjælper jeg jer med at brainstorme, tænke ud af boksen, bryde vanen og fremprovokere innovativ idéudvikling, der skaber tættere relationer til jeres kunder, skarpere produkter, og en gennemført brandoplevelse.

Du, dine medarbejdere og jeres kunder ligger inde med værdifuld – men sikkert uudnyttet – viden, og hvis du formår at bruge den viden, vil du med garanti også blive skarpere på:

> Hvordan du får dine kunder til at elske dig
> Hvordan du får dine kunder til at tale om dig
> Hvordan du kommer foran dine konkurrenter
> Hvordan du får en unik kundeoplevelse

Ring på 5050 7063 eller send en mail til ide@nakedgoat.dk