Få idéer der får mundvandet til at gallopere

Idéer der får mundvandet til at gallopere

“KLASK!”

Det er lyden af den high-five, der får din hånd til at summe af ømhed de næste 30 minutter efter jeres workshop.

Forestil dig at I netop har afsluttet en workshop om produktudvikling, markedsføring, kunderejser, strategi, eller noget helt femte I gerne vil gentænkte.

Idéerne er ikke bare gode – de er P*SSE gode.

Selv Peter der ellers plejer at være mere optaget af Tinder, er rykket helt frem på stolen for at bidrage til idéer.

Stop lige op engang og mærk den følelse. Er der noget, ud over træstammer, der kan frembringe den form for lykke?

Gad du godt kunne ramme bulls-eye hver gang i afholder en workshop?

Det kan faktisk sagtens godt lade sig gøre – for I har jo alle idéerne. Det er bare et spørgsmål om at finde dem.

Men

Det nytter (desværre) ikke noget bare at sætte sig ind i et mødelokale og tro at idéerne på magisk vis dumper ned i hovederne på jer.

DU ER GENIAL!

JA – det er du faktisk!

DU indeholder idéer, der kan løse udfordringer, skabe nye produkter og gentænke hele jeres tilgang.

Men hvis du vil have fat i de idéer, bliver du nød til at gå på opdagelse i din egen nysgerrighed, uden at lade dig farve af andres idéer og tilgange.

– Det samme er iøvrigt gældende for dine kolleger.

Coffee Break Innovation er designet netop til det!

INDIVIDUEL CO-CREATION

Coffee Break Innovation er et workshop-forløb der strækker sig over flere dage, hvor der tages udgangspunkt i både enkelt- og team-præstationer.

Der vil både være tid til samspil og til individuel nysgerrighed – det giver os det bedste fra begge verdener.

Ved at dele tiden op i kortere sessioner, får du desuden mulighed for at tænke dig om, og lade dine idéer vokse.

Vi starter i fællesskab med at sætte målet og rammerne. Herefter vælger du, og hver af de andre deltagere, hvilke elementer I vil prøve at forfølge i den næste fase.

Du får nu, ligesom dine kolleger, ansvaret for at forfølge en retning, hvorefter der er afsat tid, til at du kan undersøge og gå på opdagelse hvor og hvornår DU er mest kreativ.

Altså slipper du for at være tvunget til at sidde i et røvsygt mødelokal med kokosloft og grå gardiner.

Tilsidst mødes I hele holdet, for at forfine og videreudvikle alle de tanker og idéer I har fået.