Design mere effektive brainstorms

Inddrag medarbejderne, men spild ikke deres tid! Denne artikel hjælper dig med at designe dine brainstorms, så du ikke spilder din egen og medarbejderes tid. Like og skriv gerne en kommentar på LinkedIn for at dele budskabet, et tak, et hej, en tommel – anything goes...

læs mere

Sådan får du dine kunder til at tale om dig (word of mouth)

Ville I øge jeres omsætning, hvis I fik at vide hvordan? Denne artikel fortæller dig, hvordan I kan øge jeres omsætning. Spørgsmålet er bare om I gider? Gør mig glad – like eller kommenter artiklen på LinkedIn for at dele budskabet. Når jeg går med min hund om...

læs mere

Sådan skaber I co-creation og idekultur på arbejdspladsen

Sådan skaber I co-creation på arbejdspladsen Denne artikel fortæller dig, hvordan I kan blive bedre til at skabe sammen. Gør mig en KÆMPE tjeneste - like eller kommenter artiklen for at dele budskabet. Inden vi starter, vil jeg gerne lige plante en følelse i kroppen....

læs mere

Provoker dig selv – eller bliv glemt!

Provoker dig selv – eller bliv glemt! Denne artikel giver dig forhåbentlig et kærligt spark i røven. Like eller kommentér den gerne på LinkedIn for at sprede budskabet 🙂 Selvom jeg er opvokset i en lille by i Sønderjylland, hvor “jamen det er da ok” er...

læs mere

For lidt brainstorm giver leverpostejs-ideer og dårlig mave

For lidt brainstorm giver leverpostejs-idéer og dårlig mave Denne artikel giver dig inspiration til at afholde mere effektive brainstorms! Like eller del den på LinkedIn for at sprede budskabet 🙂 For to måneder siden startede jeg mit firma Naked Goat, og jeg har...

læs mere

Sådan skaber du den perfekte kunderejse

Sådan giver du dine kunder en WAUW oplevelse! I sidste uge skrev jeg om, hvordan strategisk placeret WAUW-faktorer kan gøre selv en dårlig oplevelse til et godt minde. Samtidig lovede jeg også at komme med et konkret eksempel på, hvordan du kan skabe en WAUW...

læs mere

Min loyalitet koster 1 minut og 47 sekunder!

Min loyalitet koster 1 minut og 47 sekunder! Denne artikel indeholder en pointe, der kan give jer gladere kunder, og på sigt nok også en bedre bundlinje 😉 kommenter eller like den gerne på linkedIn eller Facebook for at sprede budskabet! I januar fyldte min bedste...

læs mere

Skal chefen med til brainstorm?

Skal chefen med til brainstormen? Ahhh… Medarbejderinddragelse. Finally!!! Jeres øverste direktør har endelig forstået værdien af, at inddrage medarbejderne i virksomhedens produktudvikling. Der bliver fra nu af afholdt månedlige brainstorms, hvor medarbejdere på...

læs mere

Virksomhedens uslebne diamanter

Virksomhedens uslebne diamanter Lad os sige, at du sidder som produktchef. Det er dit ansvar at gøre jeres produkt endnu bedre, end det er i dag. Til det vil du gerne have noget sparring, så du prikker din kollega Kim på ryggen, og spørger om ikke han har lyst til at...

læs mere

Vil I se nytænkning? så spørg de introverte!

Vil I se nytænkning? så spørg de introverte! Hvis jeg havde fået en femmer, for hver gang der har siddet en tavs person i en brainstorm, så havde jeg haft femmere nok til at købe månen… eller i hvert fald en rigtig flot plakat. For nogle år tilbage fandt man ud af, at...

læs mere

…Og så døde plejer

…Og så døde “plejer” (Dette er artikel 4 af 4, hvor jeg deler tricks til at få bedre idéer) Kl er 8.27. Om bare tre minutter starter jeres årlige udviklingsdag. Du er fuldstændig klar – knivskarp og strutter af begejstring. Du kan næsten ikke vente, for du har bare...

læs mere

Tør I overhovedet at være innovative?

Tør I overhovedet at være innovative? (Dette er artikel 3 af 4, hvor jeg deler tricks til at få bedre idéer) Kender du følelsen af at “være fanget” lige før et møde med en, du ikke kender så godt? Man venter desperat på, at de andre mødedeltagere kommer, og man aner...

læs mere

Hold k… og få flere idéer

Hold k... og få flere idéer (Dette er artikel 2 af 4, hvor jeg deler tricks, til at få bedre idéer) Jeg synes, det største problem med åbne brainstorms, er al den vanvittige støj og afbrydelser, der typisk kommer når det er “alle mod alle”. Jeg er en “tænker”, og i...

læs mere

Jeres brainstorm er spild af tid

Jeres brainstorms er spild af tid! Når et team har en udfordring eller et udviklingsønske, tænker de fleste “Lad os lige samle teamet og brainstorme lidt”. Hvis jeres virksomhed er som de fleste, samles hele teamet, klar til at give brainstormingen en skalle....

læs mere