Er dine idéer bedre end dine medarbejderes? Så har du et problem!
Er dine idéer bedre end dine medarbejderes? Så har du et problem! Er du god til at bruge dine medarbejdere til at udvikle din forretning, og skabe stærkere relationer til jeres kunder? Sådan helt ærligt? Hvis ja - kommer de så med bedre idéer end dig? Som mennesker...
Design mere effektive brainstorms
Inddrag medarbejderne, men spild ikke deres tid! Denne artikel hjælper dig med at designe dine brainstorms, så du ikke spilder din egen og medarbejderes tid. Like og skriv gerne en kommentar på LinkedIn for at dele budskabet, et tak, et hej, en tommel – anything goes...
Sådan får du dine kunder til at tale om dig (word of mouth)
Ville I øge jeres omsætning, hvis I fik at vide hvordan? Denne artikel fortæller dig, hvordan I kan øge jeres omsætning. Spørgsmålet er bare om I gider? Gør mig glad – like eller kommenter artiklen på LinkedIn for at dele budskabet. Når jeg går med min hund om...
Sådan skaber I co-creation og idekultur på arbejdspladsen
Sådan skaber I co-creation på arbejdspladsen Denne artikel fortæller dig, hvordan I kan blive bedre til at skabe sammen. Gør mig en KÆMPE tjeneste - like eller kommenter artiklen for at dele budskabet. Inden vi starter, vil jeg gerne lige plante en følelse i kroppen....
Provoker dig selv – eller bliv glemt!
Provoker dig selv – eller bliv glemt! Denne artikel giver dig forhåbentlig et kærligt spark i røven. Like eller kommentér den gerne på LinkedIn for at sprede budskabet 🙂 Selvom jeg er opvokset i en lille by i Sønderjylland, hvor “jamen det er da ok” er...
For lidt brainstorm giver leverpostejs-ideer og dårlig mave
For lidt brainstorm giver leverpostejs-idéer og dårlig mave Denne artikel giver dig inspiration til at afholde mere effektive brainstorms! Like eller del den på LinkedIn for at sprede budskabet 🙂 For to måneder siden startede jeg mit firma Naked Goat, og jeg har...
Sådan skaber du den perfekte kunderejse
Sådan giver du dine kunder en WAUW oplevelse! I sidste uge skrev jeg om, hvordan strategisk placeret WAUW-faktorer kan gøre selv en dårlig oplevelse til et godt minde. Samtidig lovede jeg også at komme med et konkret eksempel på, hvordan du kan skabe en WAUW...
Min loyalitet koster 1 minut og 47 sekunder!
Min loyalitet koster 1 minut og 47 sekunder! Denne artikel indeholder en pointe, der kan give jer gladere kunder, og på sigt nok også en bedre bundlinje 😉 kommenter eller like den gerne på linkedIn eller Facebook for at sprede budskabet! I januar fyldte min bedste...
Skal chefen med til brainstorm?
Skal chefen med til brainstormen? Ahhh… Medarbejderinddragelse. Finally!!! Jeres øverste direktør har endelig forstået værdien af, at inddrage medarbejderne i virksomhedens produktudvikling. Der bliver fra nu af afholdt månedlige brainstorms, hvor medarbejdere på...
Sæt dine medarbejderes hjerter i brand og se det på bundlinjen
Sæt dine medarbejderes hjerter i brand og se det på bundlinjen Med 18 år i reklamebranchen har jeg flere gange oplevet ledere, der i desperationens tegn har skåret ned på alt lige fra udgifter, forlystelser og lysten til at trække vejret. Reklamebranchen er jo langt...
Virksomhedens uslebne diamanter
Virksomhedens uslebne diamanter Lad os sige, at du sidder som produktchef. Det er dit ansvar at gøre jeres produkt endnu bedre, end det er i dag. Til det vil du gerne have noget sparring, så du prikker din kollega Kim på ryggen, og spørger om ikke han har lyst til at...
Vil I se nytænkning? så spørg de introverte!
Vil I se nytænkning? så spørg de introverte! Hvis jeg havde fået en femmer, for hver gang der har siddet en tavs person i en brainstorm, så havde jeg haft femmere nok til at købe månen… eller i hvert fald en rigtig flot plakat. For nogle år tilbage fandt man ud af, at...
Folk siger jeg er modig, men sandheden er at jeg ikke tør stå stille. Tør I?
Folk siger jeg er modig, men sandheden er at jeg ikke tør stå stille. Tør I? I dag d. 2. januar 2017 er min første dag i mit eget firma Naked Goat, hvor jeg hjælper ledere og medarbejdere med at få markant bedre idéer inden for marketing, produkt og oplevelse. Se med...
…Og så døde plejer
…Og så døde “plejer” (Dette er artikel 4 af 4, hvor jeg deler tricks til at få bedre idéer) Kl er 8.27. Om bare tre minutter starter jeres årlige udviklingsdag. Du er fuldstændig klar – knivskarp og strutter af begejstring. Du kan næsten ikke vente, for du har bare...
Tør I overhovedet at være innovative?
Tør I overhovedet at være innovative? (Dette er artikel 3 af 4, hvor jeg deler tricks til at få bedre idéer) Kender du følelsen af at “være fanget” lige før et møde med en, du ikke kender så godt? Man venter desperat på, at de andre mødedeltagere kommer, og man aner...
Hold k… og få flere idéer
Hold k... og få flere idéer (Dette er artikel 2 af 4, hvor jeg deler tricks, til at få bedre idéer) Jeg synes, det største problem med åbne brainstorms, er al den vanvittige støj og afbrydelser, der typisk kommer når det er “alle mod alle”. Jeg er en “tænker”, og i...
Jeres brainstorm er spild af tid
Jeres brainstorms er spild af tid! Når et team har en udfordring eller et udviklingsønske, tænker de fleste “Lad os lige samle teamet og brainstorme lidt”. Hvis jeres virksomhed er som de fleste, samles hele teamet, klar til at give brainstormingen en skalle....