logo

Brainstorm_og_faa_glade_kunder

Flyder I ind i mængden?

Hvad gør du for at dine kunder umotiveret fortæller om hvor fantastiske i er? Langt de fleste svarer at de leverer et godt produkt til den rigtige pris tilsat ekstra god service. Problemet er bare, at dine konkurrenter siger præcis det samme.

Meget få virksomheder formår at skabe så stærkt et bånd til deres kunder, så de går fra at være en tilfreds kunde til at være en ambassadør, der giver meget mere værdi end man nogensinde kan købe annoncering for.

Workshop i kunderejsen – sådan bliver dine kunder dine bedste sælgere

Brug én dag sammen med dine kolleger, og bliv knivskarpe på hvordan I kan skille jer ud og skabe en oplevelse, som jeres kunder vil elske at dele med andre.

Uanset om det er bogholderen, økonomidirektøren, eller sælgeren, så er der så ufattelig meget passiv viden, som bare ligger som små guldkorn ingen samler op. Det hjælper jeg jer med.

Alt du skal gøre at at læne dig tilbage, og se dig selv og dine kolleger få idéer I ellers ikke ville få.

Jeg designer og faciliterer en workshop, hvor I får:
> Praktisk og teoretisk viden om hvordan vores hjerne fungerer, når vi skal have nye idéer
> Step-by-step forløb, faciliteret af mig
> Overblik over kontaktpunkter, og hvad de betyder for oplevelsen
> Metoder og teknikker til at få nye idéer
> Konkrete idéer til hvordan I kan skabe tættere bånd til jeres kunder

Når dagen er slut, vil alle idéer blive samlet og kategoriseret. Dette vil på et opsamlingsmøde blive præsenteret, så I nemt kan bruge det som afsæt for eksekvering.

Ring til mig på telefon 5050 7063, så tager vi en snak om, hvad der er den bedste løsning til din virksomheds behov.

Praktik: 
Workshop varighed: 1 dag (9-16)
Sted: Jeg kan både komme ud i virksomheden, eller finde egnede lokaler.
Antal deltagere: 6-20
Pris: 20.000 ekskl. moms, kørsel og materialer